Kako prodavci mogu da pruže kvalitetno potrošačko iskustvo i maksimizuju konverziju uz pomoć inteligentnog videa?

Kako prodavci mogu da pruže kvalitetno potrošačko iskustvo i maksimizuju konverziju uz pomoć inteligentnog videa?

Mar 3, 2019

Minimizujte rizik i maksimizujte biznis

U prošlosti, video nadzor u prodajnim objektima se svodio na smanjenje broja slučajeva krađa i nedostatka proizvoda, kao i čuvanje kupaca i osoblja bezbednim. Poslednja generacija inteligentnih video rešenja nudi sve ove stvari – ali uz to mogu da pomognu prodavcima u razumevanju potreba potrošača, omogućavajući im da nude stalna dobra iskustva i poboljšaju svoj komercijalni uspeh.

Nema sumnje, online kupovina je izuzetno brza, laka i pristupačna. To znači da prodavnice od klasične cigle i maltera moraju da rade više nego ikad kako bi privukli kupce i iste naveli da se vrate ponovo.

Kako bi dodali vrednost koja nije dostupna online, prodavci moraju da pruže uzbudljivo, ispunjujuće i – veoma bitno - personalizovano iskustvo unutar prodajnog objekta za svakog kupca ponaosob.

Jedino pitanje je, kako?

„Potrošačko iskustvo je bitnije nego ikad do sada dok prodavci streme ka izdvajanju od drugih na zahtevnom i prepunom tržištu. Usled toga, iskustvo po kvadratnom metru biće novo merilo za uspeh.“

Dobre vesti za prodavce su da poslednja generacija videa, Deep Learning, kao i tehnologije za analizu podataka mogu da pruže odlično iskustvo kakvo današnji kupci žele i očekuju. Ukoliko se koriste na pravi način, ove tehnologije mogu da pomognu prodavcima pri optimizaciji svega, počev od rasporeda predmeta u radnji, tehnologije i poznavanja robe, pa čak do strategije obezbeđenja prodajnog objekta.

Ključne osobine inteligentnog videa i „Deep Learning“ tehnologije koje se koriste u poboljšanju potrošačkog iskustva i komercijalnih ishoda prodavaca uključuju:

Brojanje ljudi

Korišćenjem precizne kamere za brojanje ljudi, kao što je Hikvision Dual-Lens DeepinView kamera, radnje mogu da razumeju šeme kupovine mušterija. Ovo omogućava menadžerima da povećaju broj osoblja za vreme najveće posećenosti, time osiguravajući da mušterije dobiju podršku i uslugu koja im je potrebna, skraćujući vreme čekanja na naplatnoj kasi.

Prepoznavanje lica

Verne VIP mušterije su veoma važne prodavcima, ali uslužno osoblje nije uvek u stanju da ih odmah prepozna. Inteligentne kamere sa tehnologijom prepoznavanja lica, međutim, mogu da stvore jedinstvene prilike koje su ranije bile nedostupne. Kada mušterije odluče da učestvuju u VIP programima, marketinškim promocijama ili drugim ponudama, tehnologija za prepoznavanje lica omogućiće prodavcima precizne alate za identifikaciju VIP osoba i vernih mušterija, tako da osoblje može da pružu pravu uslugu u pravo vreme. Takođe, kamere za prepoznavanje lica mogu biti korišćene za identifikaciju „neželjenih“ osoba sa liste, kao i da obaveste bezbednosno osoblje o potencijalnim pretnjama u realnom vremenu.

Mapiranje toplote

Mapiranje toplote, tehnologija koja je sastavni deo poslednje generacije Hikvision Fisheye kamera, omogućava prodavcima uvid u to koji deo prodajnog objekta privlači najvise potrošača, kao i koliko vremena tu obično provode. Ove informacije su od pomoći prodavcima u razumevanju odnosa „gledača“ i „kupaca“, a od pomoći je i pri pronalaženju najpopularnijih proizvoda u „najvrelijim“ delovima prodajnog objekta.

Detekcija čekanja u redovima

Dugo vreme čekanja u redovima ima veliki negativan uticaj na potrošačko iskustvo – sa rizikom da će mušterije da odustanu, te će prihod biti izgubljen. Rešenja za detekciju čekanja u redovima, koja su ugrađena u Hikvision kamere, pomažu prodavcima u praćenju redova u realnom vremenu, što dalje omogućava otvaranje novih kasa ukoliko red postane predug – time osiguravajući brzo i lako plaćanje mušterija.

Point of Sale (PoS) integracija

Ponekad, prodaja je niža od očekivane i teško je razaznati zašto. Kako bi prevazišli ovaj izazov, prodavci mogu da slože podatke inteligentnih video kamera sa PoS podacima. Ovo pruža ključni uvid, da promocije nisu dovoljno vidljive mušterijama ili da su proizvodi pozicionirani u „hladnim“ delovima prodajnog objekta, na primer – i omogućava prodavcima da preuzmu kontrolu i poboljšaju svoje operacije.

Istraživanje slučaja: Pametno prodajno rešenje dalo holandskom tržnom centru poslovnu prednost

Schalwijk tržni centar u Haarlem-u, Holadnija, koristi Hikvision DeepinView kamere sa tehnologijom za brojanje ljudi (iDS-2CD6820F/C) kako bi bolje uvideli vreme najveće posećenosti. Sa tačnošću od 97%, centar je bio u mogućnosti da aktivira neophodan broj osoblja tokom celog dana, optimizuje centre i raspored u prodajnom objektu, kao i da poboljša iskustvo za posetioce. Podaci o posetiocima se takođe koriste za privlačenje novih, visokovrednih prodavaca u tržni centar – time osiguravajući još uspešniju budućnost.

Pročitajte potpunu studiju ovde.